Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулиране на фарове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Регулиране на фарове

    Да питам аз сега
    Левият ми фар свети малко по- надясно от колкото трябва и когато реших да го регулирам от болчето,което е за съответната цел се оказа че нестава. Под нестава имам предвид че въртя болчето, а в краят му се движи една конусна запечатка която задвижва друга конусна ( само че втората запечатка ,тази която е посредствената не се движи а зъбчетата прескачат) .
    Та въпросът ми е некои разглобявал ли е фар за отстраняване на подобен проблем и имали смисъл или не да се прави такава процедура. Мисля си че нее нещо сложно все пак е една ос със запечатка която задвижва некакъв механизъм ,стига да подлежи на разглобяване ,исля че може да стане .
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

  • #2
    Сваляш целия фар (малко е завъртяно но се сваля с ключе 8,държи се на 3 болта м6) после с отверка сваляш скобите които държат стъклото и си ти.Или ти е искочила ябълката,или самата резба която я задвижва е развъртяна докрай.Имай на предвид че когато го сглобиш,първо пробвай как се държи и моторчето за ел.реглажа,преди да затвориш стъклото!!!Цапни малко грес на ябълката,изчисти си рефлектора и стъклото с препарат и ще останеш изненадан колко по-силни стават фаровете.
    Един съвет!!!! - между фара и стъклото има една гума,нея също може много тъничко да я намажеш с грес - ама тънко за да не се стопи от топлината на крушката и да се омаже вътре.Аз имах малко гаден ефект от конденз който се реши с тази процедура.
    Успех!!!


    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

    Comment


    • #3
      тъпото е че свалях скоро фаровете и ги изних отвътре закачих си и буксата а ел-а на левият фар че беше излязла ,а докато не паднамъгла не се осетих колко настрани свети и сега пак на ново , но важното е че подлежи на ремонт
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #4
        Съвет. Не пипай хромираното покритие на рефлектора, много е калпаво и пада лесно.
        Alfa 155 2.0TS 8V '93
        sigpic
        VW LADAVAGEN '81
        CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

        Comment


        • #5
          аа това го знам само го изплакнах с чиста вода и леко го забърсах с памучна кърпа
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #6
            Аз точно след едно такова забърсване с мека кърпа си купих нов фар ...
            Иначе и на мен ми е интересно точно как ще стане регулирането, защото моите фарове съм ги свалял и гледал, но самите конусни винтове се въртят само донякъде, и после не помръдват.
            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

            Comment


            • #7
              Аз първите кръстати винтове отдавна съм ги разкарал. И въртя директно вертикалния конус.
              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
              Peugeot 508 RXH 02.2013

              Comment


              • #8
                Снощи си разглобих фара смазах конусите и накрая и аз го регулирах с евреиска звезда направо във вертикалният конус защото му бяха леко износени 2-3 зъбчета и превърташе като въртях с кръстатият. Все пак леко затяга като му се прави цял оборот ( незнам по каква причина но затяга) , но все пак важното е че стана да го регулирам а си измих и лупата и сега е
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #9
                  Колеги, темата е с техническа насоченост - хайде да оставим чата за "общи приказки", а ?
                  155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                  Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                  Comment


                  • #10
                    Имам спомен, че в този раздел навремето имаше тема, маркирана като "Важна" за това, как се разглобяват и почистват фаровете на 155-цата. Темата беше много добре онагледена и обяснена. Къде ли зачезна?!
                    Мисля, че ще е много полезна, ако може да се изрови от забвение и се сложи отново на челни позиции.
                    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                      Имам спомен, че в този раздел навремето имаше тема, маркирана като "Важна" за това, как се разглобяват и почистват фаровете на 155-цата. Темата беше много добре онагледена и обяснена. Къде ли зачезна?!
                      Мисля, че ще е много полезна, ако може да се изрови от забвение и се сложи отново на челни позиции.
                      Не е изчезнала, тук си е http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=11234
                      Има линк в тази тема, която е важна, няма смисъл всичко от нея да претрупва раздела с важни теми
                      Video meliora proboque deteriora sequor.

                      Comment

                      Working...
                      X